I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday, July 1, 2011

MALAM SABTU YANG SURAM

malam neh aku rase sedeyh larhh , kalau aku sedeyh aku nak ngadu kat sape ea? xdew sape pown nak dengar masalah aku , LYSHAH-2 aku rindu kaw walau baru tadi jew ite jumpa kan kan kan =/ ..
nak pelok kaw, nak baring kat kaw nak gelak-2 nan kaw sebab bila kaw adew aku rase happy jew n bila kaw balik aku jadi sunyi balek .. aku tak kisah pown kalau hanya kaw jadi kawan aku sebab aku lagi sayangkan kaw dari orang laen ='((( .......




untuk someone , awak-2 saya rindu awak yang teramat .. awak rindu saya tak ? awak rase tak macam ape saya rase sekarang ? tak pe larh bia saya minat awak diam-2 jew okey sebab awak bukan minat saya kan kan kan .. awak-2, awak cute sangat n saya dah cuba tak nak pikir pasal awak tapi saya tak boleh .. kalau un9 mesty saya bukak page awak sebab saya rindu dindu awak , saya makan aty nan sikap awak pown tak pew n saya akan teros tersenyum sebab awak senyum jugak walau saya tak nampak kan .. awak-2 , saya rindu kenangan saya dengan awak .. awak ingat lagi tak kenangan kita neh ? kalau awak tak ingat pown takpew sebab saya tetap akan ingat sorang-2 =))) ..


CINTA? hehehe, aduh-2 mood aku sangat-2 jiwang malam neh .. bebrapa hari aku berusaha untuk tak pikir pasal neh tapi tapi jiwa aku semakin terseksa dengan perkataan CINTA neh .. bila bukak FB aku tgok ramai yang terlalu bahagia dengan pasangan dorang , jalan-2 dekat KL nampak banyak pasangan kapel dok berdating .. aku ? aku masih berjalan seorang diri , haishhh .. bila nak ada yang cinta aku setulus hati ea? 

2 comments:

  1. hey2 kamoo.. ta mao sdeyh2 ouhh..
    kamoo chantek meyh...msty ada owg nak punyer..mgkin terlepas pndang..be cool okay gurl =)

    ReplyDelete