I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Wednesday, July 6, 2011

heelooo kooraanggg , agak lame aku tak update blog neh kan ? lame kew? ahh,lame ahh jugak sebab aku kemalasan untyk menaip-2 neh , hehehe ~ hari neh adalah hari last aku akan update blog sebab lepas neh aku akan kembali kew sabak terbenam uh soo mesty aku akan jarang un9 almaklumlah aku kan pelajar cemerlang , hihihi =) ..

soo aktiviti aku minggu neh memang sangat padat dan mampat sebab memanjang aku keluar dengan kawan untuk minggu terakhir kan , dan dan dan perot aku semakin kedepan tatkala berjalan umpama ibu mengandung sebab aku hanya tahu makan saja .. hushh,kemalasan okee .. nak kata aku maken gemok ? silalah mengata sebab aku akan kembali berdiet ketika di poli nanty , AKAN jew okey tak pasti lagi muahaha~

sabtu lepas aku pergy melepak dengan ATIKAH ZIN dan NAZIRAH RASMI dekat PAPA JOHN's wangsa maju , keluar pown sebab si zira neh hah nak sangat membeli barang-2 untuk anak-2 murid dye ..










 neh antara wajah-2 kami di suatu hari dipanggil SABTU .. 


korang-2 thanx sgt sebab sudi spent time nan gadis manis mcm aku neh , ceewahh! love uuoolss sangat-2 !

No comments:

Post a Comment