I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday, June 17, 2011

talk about onion

choo choo ! hello-2 all my readers , tetttt ! readers kew ? hahahaha ~ anyway today i want story bout my experience with onion , as u all noe now i owez been cooking at my home .. ohhooii , cooking okey ! tapi tapi aku sangat tak suka kalau kene kopek bawang neh , y im saying like that ? sebab bawang neh selalu buat aku sebak dan sedeh time kupas bawang taw , baru kupas kulit jew mata aku mula berair-2 dan sebak mengenang nasib time kupas bawang .. aku memang sangat fail larhh nak kupas-2 bawang neh kan , org len kupas sekejap jew tapi aku kene behenti-2 kupas bawang neh sebab mata sgt-2 sebak dan hiba .. jadi mak-2 mertua di luar sana kalau nmpak saya menanges time kupas bawang uh jangan salah faham taw mak mertua, erkk bukan sedeh kene dera tapi sedeyh terharu .. hahahaha , aku dah mula merepek sekarang .. jadi jangan larh suruh aku kupas bawang banyak-2 okey .. ngeh-2 (+oo+)

No comments:

Post a Comment