I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Thursday, June 23, 2011

my heart beats dup dap dup dap now
















weyh-2 , pehal dorang neh comel sangat?
alarh-2 aku geram dah neh , tyme aku tengah practical dulu adew jugak dorang panggil aku si teletubbies casa sebab aku chubby nan suka wat muka comel .. hahaha!
aku suke dorng pnggl mcm uh sebab aku rase sangat-2 cute mute gitu , ngeh-2 ..
kalau DJ BLEND muka macam dorang mcm mana ea?
erkk jap nak bayang kan , mesty comel DJ BLEND muka mcm teletubbies kuning uh nan joget-2 at pentas , wow! aku akan teros pelok dye simpan lam guni agy bwak balik malaysia kurung lam bilik aku .. hahahaha ~

No comments:

Post a Comment