I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Tuesday, June 28, 2011

MEROBEK JIWA RAGA

tetttt,sekali lagi aku buad title yang boleyh aku hantuk kepala dekat bantal mucuk-2 aku neh kan kan kan .. hosh! kenapa kenapa kenapa title aku begini ea? aku nak cerita pasal kisah cinta kaa? oohhh nooo okee , sebab siapa dia yang bertakhta di hati neh biarlah menjadi rahsia aku dan sape-2 jew .. ngeh-2 , aku sebenarnya nak bercerita tentang si gemok neh >>>>>
































ini larh si gemok pengarang jantung saya okey, erkk kalau aku cakap aku hanya ada perasaan dekat kucing neh boleyh tak? whoaaa, hahahaha ~ tapi memang aku sangat-2 gyla kan kucing n kucing neh memang sangat-2 manja nan aku okey siap boleyh lending kepala dye dekat leher aku kalau aku dok meniarap umpama ikan dugong dekat depan tv neh haishhh .. naseb bek neh kuceng lau dye manusia per cer? erkk , hehehhee ~ 

No comments:

Post a Comment