I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Thursday, June 23, 2011

meet teman lama umpama sesi jejak kasih

tiba-2 aku menjadi rajin untuk update blog aku selepas kekringan idea untuk update hape padahal banyak jew story mory nak cerita kan kan kan , ngeh-2 .. korang adew tak kawan yang dari korang kecik-2 yang dok selekeh serabai tyme uh yang dok makan aice cream pown lap kat pipi .. adew tak ? mesty larh korang adew kan sebab korang angguk-2 kepala skang , hehehehe ~ meh aku nak story cket pasal kawan-2 lama aku neh ..


malam semalam dalam pukul 8 lebeyh uh aku tengah layan blues dalam bilik tiba-2 abah ketok pintu cakap ade member datang umah , aku ingatkan si lyshah uh sebab dye memang nak datang umah aku
bila aku dok depan pintu umah aku macam pelik kenapa ada 2 wanita dan mereka bertudung .. dan aku menjadi pelik bila pulak kawan aku pakai tudung neh , erkkk chhooiii ! aku dah larh rabun malam soo aku tak nampak larh kan , datang dekat-2 teros aku macam sangat-2 terkejut dan terharu upe-2nye atikah nan zira datang umah aku .. weyh lame tak jumpa korang kan ! korang ajak lepak tapi tapi tapi aku tak boleyh sebab si lyshah nak datang umah , well masing-2 dah besar kan .. semua macam tak berubah jew aku tengok , jumpe-2 teros korang cerita pasal nak call aku kan, hahaha ! lawak gila ahh korang neh , bak kata tikah dye siap conteng num tepon agy last org cina jugak call sebab aku memang dah lama xdew tepon umah neh almaklum larh masing-2 adew hp sekarang , ngeh-2 ..



tudia tudia .... neh larh NURUL ATIKAH MAD ZIN dulu aku suka pnggil dye adik ziana zain sebab nama bapak dye ala-2 sama gituu , dye neh sama baya aku tapi otak perghhh! cerdik gila larh dye neh kitaorang dari tadika lagi dah berkawan bek sampai kitaowang selalu fight tyme exam and aku owez kalah sebab dye asyik nak amek num1 jew kan ,hish .. dye neh mulot sangat pok pek-2 dan sangat menceriakan susana , hahahahha ~ RINDU KAW WEYH !





aucakkkkk , sila tengok yang belakang uh n bukan yang depan oke kawan-2 .. hahahha,neh pula NAZIRAH RASMI a.k.a zira .. dye neh tua setahun dari aku ngan tikah tapi perangai same jew macam ktowang neh , dulu selalu lepak umah dye ngan men umah-2 hantu larh masak meggi banyak sayur larh , hahahhaha aku ingat agy weyh .. sekarang dye jadi cikgu tadika n boleyh plak tikah ctew pasal time kecik-2 dulu kitaowng suke men ajar-2 dak-2 kecik , haishh macam-2 kan ..

sampai kesudah aku tergelak-2 update benda neh sebab tak sangka boleh jumpa balik padahal umah dekat-2 jew kowt .. tapi bila dah besar neh masing-2 blaja tempat laen-2 and bila dh lama tak jumpa jd segan plak kan , ape-2 pown aku sayang korang weyh!



4 comments:

  1. hahaha..
    untg r msih rmai ag kwn2 dri kechik ag..
    ak tnggl sOwg je.. :p
    ak bce pOwn gelak2..
    hahaaha.. :p

    ReplyDelete
  2. hahahaha, jangan nak gelak sgt ahh .. kaw uh hotsetap , ngeh-2

    ReplyDelete
  3. eh mcm terharu je baca entry ni hahaha :')

    ReplyDelete
  4. hahahaha, aww .. nebes aku kaw baca, hahaha

    ReplyDelete