I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Tuesday, June 28, 2011

kaw aku dia kamu saya awak selamanya

hyee korangggg , neh entry aku  yang kedua yew untuk hari neh .. rase bosan nak bace? hade haku kesah? ngeh-2 , kali neh aku nak bercerita tentang kisah perasaan aku .. perasaan larh sangat aku neh kan .. nak jadi jiwang cket malam neh larh rasanya .. korang pernah tak rase benci,saked aty , menyampah,meluat n sebagainyew larh dekat seseorang ? baek ngaku cepat sebelom aku sekeh, okee aku ngarot skang yew .. 




aku senang nak benci orang sebab uh aku tak suke benci orang,korang paham x? tak paham uh buad-2 paham larhh yew ,ngeh-2 .. dalam seumo hidop aku neh , hanya DIA yang aku benci sangat-2 .. kenapa aku benci DIA ? sebab DIA dh rampas kebahagiaan aku , sebab DIA dah rampas orang yg aku sayang,sebab DIA hidup aku berubah, sebab DIA jiwa aku memberontak n sebab DIA aku hilang kasih sayang seorang ayah .. mungkin korang dah boleyh agak siapa DIA uh kan ? kat sini bukan niat aku nak aibkan DIA atau ape-2 pown .. ini hanyalarh sekagar sesi luahan perasaan , tettt! sekali lagi aku mention yg aku jiwang malam neh , ngeh-2 ..


setengah orang akan nampak jelas kebenciaan aku dekat si DIA neh,setengah orang akan cakap aku tak patot benci DIA sampai mcm uh tapi korang hanya boleyh bercakap dan berbual pasal neh tanpa mengetahui perasaan aku yg berada ditempat uh kan , bukan niat aku nak benci DIA sampai mcm neh sekali .. yew memang dulu aku ngaku aku sangat-2 benci DIA sampai aku pernah sumpah depan DIA yang kami tak kan pernah bertegur dan macam-2 lagi sumpah aku buad depan dye n depan ayah aku jugak ..  tapi aku neh manusia biasa yang punya hati dan perasaan yang mudah menangis dan sedih ..




untuk kaw SI DIA >>>


bukan niat aku nak benci kaw sampai tahap neh , dekat dua tahun setengah kebencian neh ada dalam hati aku tapi sebenci-2 aku neh aku kadang-2 selalu intai kaw .. aku dari jauh terasa nak tegur kaw,aku sentiasa rasa nak cium tangan kaw .... macam-2 perasaan ada dalam hati ini , macam-2 cara abah buad untuk baekkan kita kan ? tapi kita dua-2 ego n tak nak mengalah , sekarang masing-2 buad hal masing-2 .. kaw dengan cara kaw n aku dengan cara aku , bila orang sebok bertanya pasal kaw mesty aku akan diam jew sebab aku dah penad nan perasaan benci neh .. malam uh bila kaw duduk sebelah aku jantung aku berdegup kencang sangat , muka kaw slumber jew then aku teros bangon sebab aku takot nan perasaan neh .. aku nyanyi lagu air mata ibu bukan untuk kaw , tapi sebab aku rindu arwah mak aku .. mungkin kaw akan terasa bila aku nyanyi lagu uh tapi bukan untuk kaw aku tuju lagu uh , aku senyap-2 amek gambar kaw sebab aku nak buad kenangan kita satu family ..


orang kata bila orang asing masuk dalam family kita mesty kita akan terasa something kan ? macam uh yang aku rasa selama 2 tahun setengah neh , terima kasih sebab sudi jaga abah .. kaw gembirakan abah walau banyak kesusahan kaw beri .. kaw beri abah senyuman walau pahit aku terima, kaw beri abah kebahagia walau derita aku sambut n kaw beri sinar untuk sisa-2 hidup abah walau sukar untuk aku terima .. kalau diberi kesempatan untuk berbual dengan kaw aku akan hargai sepenuhnya sebab aku dah buang semua kebencian aku dekat kaw mulai saat ini sebab aku takod nanty tiba-2 kalau aku mati macam mana kan ..


panjang sangat entry aku kali neh tapi neh hanya sekadar luahan perasaan aku sebagai manusia biasa ....


sentiasa mengharap akan ada lagi sinar kebahagiaan dalam hidup aku neh =)

No comments:

Post a Comment