I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Thursday, June 2, 2011

abahhh!!
ateem nak moto neh boleh tak??(nada suara manja)
lalu abah pown menjawab
gilaa apa anak dara naek moto macam uh!
toksah nak buat gila larh dek..
aku sebagai anak yang taat pown menurut perintah abah..







tanpa rasa mengenal erti putus asa aku terus pergi dekat abah,
abah2,yang neh cantek kan??
kalau ateem naek,perghhh meletop bahh...
bapak aku dah buat muka,
aku biarkan abah buat muka sambil aku terus memuji scooter ini,
then abah bersuara,
haishh anak abah neh,
scooter neh memang larh comel,
tapi kalau yang gedempal naek tak comel jadinye..
aku terdiam memikir maksud bapak aku,
@#$%^&(&^$#!!
bapak aku tengah mengutuk aku uh..
sekali lagi sebagai anak yang baek aku menurut perintah abah..



dan akhir sekali aku menunjuk pada bapak aku,
kalau dia tak bagi jugak aku tak tahu larh kan.

abahhhh(suara sangat manja)....
yang ini pulak??(muka secomel yang boleyh)
bapak aku terdiam seribu bahasa,
bapak aku memandang gambar neh tanpa berkelip..
dan akhirnya.......
FATEEN NADWA BINTI OTHMAN!!!
kamu dah gila kew apaaaaa!!!!



haishhh,semuanya aku tak dapat..
aku tertawa sendirian bila teringat..
tak matang aku neh upanya..
sowie abah...
hahahahaha~

No comments:

Post a Comment