I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Wednesday, May 4, 2011

THE THING MUST KNOW


1. nama yang diberikan adalah FATEEM NADWA BINTI OTHMAN tapi ada yang panggil ateem,nadwa,ten but mostly akan panggil wawa larh kan.

2. aku dilahirkan pada tanggal 15 FEBRUARI 1991 pada pukul 10.15 pagi,wahhh maseh ingat okee..

3. tempat aku adalah dekat HOSPITAL BERSALIN KUALA LUMPUR.

4.aku adalah anak BONGSU daripada 3 beradik yaa..muka aku memang bukan macam melayu sebab aku adalah MIX ARABIAN + SIAM ..

5.keluarga aku tak sesempurna keluarga orang laen sebab aku adalah ANAK YATIM,arwah mak aku meninggal masa aku form 4 4 hari sebelum hari jadi dia..tapi ABAH adalah yang terbaek even family kitaorang dah tak macam dulu.

6.status aku adalah SUDAH DI ROMPAK HATI saya ini yew,soo tolong jangan nak menggatal sebab saya SAYANG BOYFRIEND SAYA ! ayat mintak lempang kew ea? hahahaha !

7. saya adalah seorang GILA CAMERA dan aku sangat pantang nampak camera nanty aku akan teros pose,eicehhh..lantak lah orang nak cakap ape dekat aku kan tapi yang penting aku hanyalah FOTOGENIK sahaja !

8. masih sedang belajar di POLITEKNIK SABAK BERNAM dan mengambil SIJIL PENGERUSAN HOTEL KATERING dan sem depan saya adalah pelajar sem akhir,saya menjadi SENIOR di kalangan warga sijil yeah ! im seniorr,siap larh korang wahai junior2.. bahahahaha

9.mulot aku memang agak longkang kalau adew yang kurang ajar dengan aku tapi aku adalah manusia yang dalam kategori SI GEWDIX larh kan sebab aku menggilai kaler pink then aku ratu makeup dikalangan kawan2 aku.. makeup uh,glomour u allss.. bahahaha!

10.seorang yang manja, suara macam kanak2 tadika, sangat sensitif, kaw tengking aku sure 2 minit aku dah nanges, ego, suka cakap merepek n banyak cakap.

11. mempunyai seorang sahabat dunia akhirat iaitu NUR LYSHAH ZAINAL.. dia adalah tempat saya menanges , gembira dan dia segalanya untuk aku !

LOT OF LOVE FROM ME <3<3

No comments:

Post a Comment