I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Monday, May 9, 2011

TANGGAL 10 MAY

Ape adew nan tarikh neh yew ? bukan adew yang istimewa pown kan ? buang masa jew aku dok post2 kan ? err, bape banyak kan kan ?? ouchh! kan lagi .. oke aku stop guna kan uh oke . tarikh neh tarikh keramat bagi aku sebab tarikh neh adalah hari jadi arwah mak .. malam neh aku memang tak tahu kenapa aku sedeh dan sayu jew .. aku jadi sangat serabut dan aku tibe-tibe nak nangis , aku sendiri tak tahu kenapa then bila aku tengok tarikh baru aku perasan hari jadi arwah mak .. mungkin mak rindu aku kan ? mak macam mana ea dekat sane ? tipu kalau aku tak cemburu tengok orang lain ada mak kan, orang lain boleh rasa masakan mak dorang n dorang tak payah susah2 nak ikat perot sebab tak ada makanan dekat umah .. aku ingat lagi bila kali pertama kaki aku melangkah masuk poli aku sedeyh gila ,aku tengok sume mak bapak dorang yang hantar pergi daftar,mak dorang berdiri sebelah , usapt kepala anak dorang n bagi nasihat yang panjang lebar siap bekal makanan lagi .. aku ? datang pown dengan sedara jew , aku beratur sorang2 daftar n aku sowang2 buat semua uh .. abah mana ea ? hurmm, bila hari raya takdew tangan pown yang boleyh aku mintak ampun melaenkan pergi ziarah kubur arwah mak .. dulu sbulan sebelum raya mesty mak yang beria buat uh semua , mak bising2 suruh kitaorang adek beradek tolong die .. waktu mak saket pown mak maseh gagah diri nan masak kan mak .. korang beruntung masih dapat belaian kasug sayang seorang ibu yang lahirkan korang sampai sekarang .. aku terima semuanya neh sebagai takdir hidup aku walaupown sekarang hidup aku cuma ada along nan angah jew .. abah ?? hurmm, orang kata tak semua manusia uh sempurna kan ? aku terima semua perubahan abah , mungkin dah tak dew belaian kasih sayang untuk aku tapi tak bermakna aku benci abah .. ................... aku tak dapat menahan air mata neh mengalir tatkala memikirkan keadaan keluarga aku ............................... ape yang aku minta hanya lah aku harap suatu hari nanti pasti akan ada keajaiban yang boleyh menyatukan kami semua ..




MAK,ATEEM HARAP MAK TENANG DEKAT SANA TAW MAK ... MUNGKIN ATEEM BUKAN ANAK YANG BAIK TAPI ATEEM TETAP ANAK MAK KAN ? BENCI MANA MAK DEKAT ATEEM DULU MAK TETAP SUKE BUAT ATEEM KETAWA NAN KEMARAHAN MAK UH .. MAK,ATEEM NAK JADI MACAM MAK .. ATEEM NAK KUAT MACAM MAK ,ATEEM JANJI MAK ......



No comments:

Post a Comment