I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Wednesday, May 25, 2011

surat untuk abah .....

malam neh tiba-2 hati aku jadi rindu sangat-2 dekat abah , ntah ape dia tengah buad dekat hong kong uh kan ? masa abah otw nak pergi KLIA uh aku tiba-2 jew nanges , abah banyak sangat membebel dekad aku sebelom dye naek flight mungkin sebab uh aku jadi sebak sebab dah lame abah tak membebel sambil usap pale aku kan .. sedang aku sibok dok PACEBOOK tiba-2 dapat msg dari num +85217*****
aku pelik ahh bila tengok num neh tabi bila buka-2 upenye msg dari abah , msg yang abah bagi :




abah : salam dik , buad ape 2 ? dah makan tak ? abah demam neh , adik sihat ? ( abah aku teror oke shortform-2 neh )
aku : salam abah , ateem tengah baca surat khabar (pdhal un9) .. ateem dah mam mee jawa tadi (padahal meggi ) abah demam lagi kew ? kat sana adew macam dalam filem2 uh tak abah ?
abah : a'ah abah demam dengan batuk , tak boleh nak jalan banyak sangat sebab sini sejuk macam dekat atlantika ( okee abah buad aku ketawa ) .. bagus lah sihat , angah keje macam mana ?
aku : abah jangan lupa makan ubat taw , abah kene ingat abah dah 50+ taw soo jangan nak perasan muda .. kepit elok-2 rambut uh , hahahaha ... angah dah tido larh abah ,
abah ; eh dik , abah kan awet muda sentiasa .. hihihi , jaga diri elok elok taw adik dgn angah 2 abah tak boleh msg sangat sebab sekali msg tolak 3 ringgit ....
aku : err, knp baru skang abah ckp tolak 3 rnggt neh ?( aku tros cek krdt aku ) eh abah ateem punya tolak 20sen jew , jom ahh msg lagi .. hahahaha ~


lama aku tunggu abah punya msg , okee abah saving krdt .. cehh ape larhh abah neh nan anak dye yang comel+cun neh pown nak berkira , hahahaha sila hentak aku skang yew .. aku tak berputus asa , aku msg abah lagi ..


aku : abah-2 , nnty jangan lupe beli ateem beg yg cantek2 nan baju comel-2 taw abah .. hehehe, eh lupa selamat pagi abah !
abah ; hah , 2 payah sikit sebab abah tak larat(alasan semata-mata) .. hihihi , nanti tengok lah macam mana .. kenapa tak tido lagi ne dik ? dah pukul berapa sekrng tak elok tido lambat lambat dik dan bla bla bla ( malas nak tulis ape abah membebel lagi) ..
aku ; ateem nak tido larh neh bah , tgah tengok berita .. hahaha , okey larh abah ateem nak tydo .. abah jangan lupa mam ubat taw ! bubye abah ~
abah ; yew larh 2 tengok berita , kiamat dunia kalau adik tengok berita .. hihihi , 


lepas jew msg abah aku senyum-2 happy , macam org bercinta plak aku msg nan abah kan kan kan .. oommyyjjaacckk pown tak romantik mcm uh , hehehehe ~ i love u abah , ateem sayang abah sgt2 
taw !




neh gambar abah masa dapat pingat diraja tahun 2007,
abah pakai baju itam nan arwah mak pakai baju unggu ..

 neh pulak gambar abah nan *&^#(aku tak suka dye sbb uh xmau tulis nama dia ,hahaha) .. tyme neh abah pergi anugerah ape ntah aku pown lupa .. hadohh


see my abah , macam muka aku kan kan kan .. hahahha ~ 
senyuman abah yang selalu buat aku sayu ..
abah tetap ayah terhebad even dia dh xmcm dulu ,
 I LOVE YOU ABAH !

No comments:

Post a Comment