I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday, May 20, 2011

oommjjaacckkkk,err sila jangan membuat sebarang aksi muka yew sebab uh ayat baru aku . ahaha,xpsal pasal momomon kene .. neh aku nak cerita yang aku dah gila-gila remaja dekat someone neh , aiceh setiap malam aku tak keruan dah nan dye neh .. mungkin bagi sesetengah orang akan cakap aku gila meroyan dok minat dia neh tapi dah hati suka nak buad macam mana kan kan kan .. nak taw sape ? dia adalah DJ BLEND :






hah,tuu diaa idola aku dalam muzik neh kan .. bukan nak cakap ape larh tapi dye neh memang SUPERB larh dalam menghasilkan lagu-lagu mix n semua lagu-lagu dia sgt popular n aku larh salah seorang fan dia dari malaysia yang menanti kehadiran dia .. mungkin orang laen dok tergila-gilakan JUSTIN BIEBIR tapi bukan aku larh kan , sanggup neh kalau dia datang malaysia aku tempah tiket nak tengok dia secara live .. walaweyh , dia hebad weyh ..dia mempunyai :

identiti tersendiri :
mungkin korang pelik kenapa die pakai topeng chucky uh kan ? tapi uh adalah salah satu style yg dia perapkan dalam diri dia .. kaw hade? orang akan kenal dye melalui topeng uh dan tak sesuai di tonton kanak2 dan aku sendiri kadang2 seram nak tengok tapi aku pejam mata n layan lagu2 dia weyh , hahaha ~




muzik tersendiri :
korang try larh sendiri dengar muzik-muzik dia neh,SUMPAH korang tak kan dok diam jew lau dengar lagu2 dia .. lagu-lagu dia neh tak terlalu binggit bagi aku dan aku slalu layan lagu dia kalau aku stress tapi selalunye tiap2 hari aku dengar lagu dia neh , hahaha ~


bagi yang tak pernah kenal siapa DJ BLEND neh ada video lagu terbaru dia,try dengar oke :








minat masing2 tak same kan,aku minat lagu-lagu macam neh .. bila minat lagu macam neh tak semestinya aku neh b-girl ataupown kaki club or ape2 jew yang korang pikir .. tapi aku memang minat dengar muzik DJ BLEND neh soo terpulang pada korang nak judge kan .. mulot orang neh tak boleyh nak jangka kan kan kan ,tapi pape trimas sebab sudi membaca .. hahaha ~ 

see ya uoollsss,ooommmyyjjaacckk ~



No comments:

Post a Comment