I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday, May 6, 2011

JANTAN BODO !

mood aku memang sangat marah skang neh,sangat2 marah dan marah..ouch! stop mention itu okee.. tadi sedang aku khusyuk mengUN9 PACEBOOK aku uh tiba2 ada notification org komen gambar aku keluar.. nak tahu gambar ape yang menjadi hawt story neh ? jeng jeng jeng , taadaaa ....




ape larhh aku neh nak kecoh sgt hawt kan gambar neh kan? haishh,hahahaha.. memang gambar neh tak hawt pown tapi ada sekor MAKHLUK TUHAN yang paling banggang penah aku jumpa telah memanaskan gambar neh hanya disebabkan bahagian yang aku KABURKAN uh jew.. ehh,haloo aku kaburkan uh pown saje jew bukan aku nak show off sangat t***k aku uh larh syaiitoonnn! grr..! gherang plak aku nan dye uh, aku tak kisah kalau dye nak nasihat aku.. tapi derr, tolong ahh jaga sikit ayat kaw uh supaya orang tak terasa nan ayat kaw.. niat kaw memang baik nak nasihat aku even aku taw kaw tak nasihat aku pown tapi BUDI BAHASA BUDAYA KITA kan ?? soo?? tolong larh weyh, aku tak mengeluarkan ayat manis aku soo kaw jangan nak buat aku terlalu manis ahh nan kaw kan.. korang boleyh tgok pic die neh dan korang nolaikan sendiri patot kew dia cakap dekat aku lebih bek suruh aku bogel disebabkan pic di atas neh ...


 pic PERTAMA jari hantu untuk kaw !



pic KEDUA kaw ingat kaw hensem ?


kaw shit ahh weyh ! kaw ckap bukan2 dekat aku tapi pix kaw sendiri macam HARAM jew kan ! knapa kaw tak bogel jew then baru cakap at aku macam uh ! aku tak suke nak maki orang larhh kan tapi kaw memang mintak kene MAKI POWN ! FCUK FOR YOU !!! SYAFAAT PAAT nama pacebook dye dan secara rasminya dia sudah di nyah dari pacebook suci aku uhh.. ceewaahh, suci kaa suci dalam debuu kaa ? hahaha, hate u larh weyh !

KEMARAHAN TAHAP MAKSIMA .... !

No comments:

Post a Comment