I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Saturday, May 14, 2011

......

entry kali neh tak ada tajuk sebab ape yang aku nak post ini adalah tentang orang-orang yang sangat bermakna untuk aku,mereka yang huat aku happy ataupown sedeh .. mereka yang aku letak sebagai SEGALANYA untuk aku .....


firstly MY MOMOMON <3








DIA neh jantung hati aku,DIA dah curi hati aku dan simpan dalam hati DIA. aku pown dah kunci ketat-ketat hati DIA sampai DIA sendiri tak boleyh nak amek balek dah .. mula-mula time kawan nan DIA memang DIA ade purpose aku untuk jadi gurl DIA tapi aku tolak nan baek sebab aku takot akan kecewa,soo we all kawan macam biasa .. dari hari kehari kitaowang makin rapat dan jeng jeng taadaaa sudah MARRIED lorh sama DIA .. sumpah aku sayang nan cynta nan DIA sangat2, aku namo dah tukar-tukar pasangan lagi and aku namo dah orang laen .. mungkin DIA bukan cynta pertama aku tapi DIA adalah segalanya untuk aku sekarang ..

for u : i LOVE u weyh,even ite jaoh tapi i harap jodoh ite kuad aww u .. i namo owg len dah dalam hidup i sebab u dah curi hati i .. i tak kesah pown orang nak cakap ape pasal kita tapi i cuma nak u taw yang i terlalu CYNTA u larhh kepeng .. u diam n u tak banyak cakap, u suke buat i jadi matang nan sifat u yang cool uh dan i tak kan terima lamaran orang lain sebab i nak u yang ada sebelah i time kawen nanty .. ouchh! lebih sudah aku melalut neh , hahahaha ~ soo u allss yg dok nak buat citer pasal aku or dye uh sudah2 larh yew , tak ada apa yang dapat buat aku ubah fikiran lagi.... im only for you and you are mine,love is you,love is mine,love is us .. 




second my lessie tegar ~

  
ini pula my sweet lessie forever and ever okee,DIA segalanya untuk saya.. DIA punca saya ketawa dan
 gembira dekat dunia neh , DIA selalu jadi kakak saya even saya tua 4 bulan dari dye okee .. DIA suka 
cakap yang buat saya down tapi saya tahu niat dye nak saya berusaha menjadi yang lebih baek , 
 banyak rahsia yang kami kongsi bersama .. DIA seorang jew kawan yang paling memahami saya dan kalau saya tak bagitaw pown DIA dah tahu sebab kami saling memahami,ceewaaahh ..!bila saya sedeyh saya mesti msg DIA and bila msg DIA saya mesty nanges sowang2 sebab saya rase nak pelok DIA time uh , DIA sumber inspirasi saya ...  

for you my bff  : babe, aku sayang kaw and kaw sendiri taw aku dah anggap kaw mcam adek beradek aku sendiri and aku dah anggap family kaw macam family aku kan nookk .. aku taw skang kita dah jarang nak lepak, gelak-gelak ngan gosip2 sebab kaw keje kan nyahh .. kaw suke cakap kaw bz cari nafkah untuk aku padahal aku taw untuk gugurl sowang kaw uh kan , hahaha ~ aku tak kesah larh babe sebab selamanya kaw adalah kawan terhebad,tersuperb,terpanjang dan semua terr ahh kaw punya .. thanx sebab sepanjang kaw kawan nan aku neh kaw selalu sabar dengan sikap aku kan , aku tak matang and suke buat kaw nyampah tapi aku tahu kaw tetap sayang aku kan kan kan ? hehehe , nanty kita mesty akan pergi bercuti sama-sama kan nokk .. kaw SEGALANYA untuk aku ..!
third pulak ialah my sweet nomei omei ~






yang ini pula teman gila aku,aku baru jew kenal nan DIA dalam pacebooking saja dan DIA adalah gf kepada zul.. zul? ouch! aku tahu korang kenal siapa itu zul kan ,hahahaha~ cerita lama weyh and now tadaaa ini madu aku ,oohhooiii statement panas neh .. hahahha,btw DIA neh sangat sengal dan aku sangat suka layan kepala DIA sebab kami sama-sama akan bergabung kuasa menjadi gila kuasa ,errr? hahahhaa, sayang kaw sangat2 larh weyh !


for you qish ; thanx sebab sudi jadi teman sengal i kan kan kan , i macam rase u lagi matang jew dari i aw sebab i memang tak pernah matang pown .. lalalala ~ suara kita sama kan kan kan , tapi suara u comel lagi ouh .. geram jew dengar suara u rase macam nak letak suara u dalam perut i jew bia perut i jadi comel mcm suara u kan kan kan .. i cuma harap u buat-buat tak tahu jew larh pasal i dengan zul uh sebab uh semua kisah lama okee and i harap u bahagia nan si botak gila uh sebab u adalah terbaek untuk dia larh sayang .. LOVE YOU SOO MUCH ..!
SAYA SAYANG AWAK AWAK SEMUA TAHU..!

No comments:

Post a Comment